Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Únor 23 16:43:28 CET 1999

Dne 23. 2. 1999 =?iso-8859-2?Q?Petr_=A9najdr?= napsal:

> Naprosto bezne 20 zadosti o spojeni za
> sec s obcasnou tendenci vzrustat
> na 200 az 500 zadosti za sec. s tim, ze
> onu aplikaci vyuziva asi 80% jinych aplikaci
> coz se samozrejme zmeni ..............
>
> BTW: Ten SQL  server komunikuje opravdu pres
>    AF_INET na lokalnim pocitaci?

Ano, ale asi jsem se spatne vyjadril. Temi requesty jsem myslel query,
protoze demon je pochopitelne napojeny na SQL server celou dobu. Ja jsem
totiz ani tak nereagoval na ten problem s portem, ale spis na tu zminku,
ze se Linux nehodi na hodne vytizene servery.

Nicmene je v praxi bezne, ze na http jde ve spicce zhruba 30 - 40
requestu/sec, coz je mozna obdobny pripad jako ten Vas a opravdu
nepozoruji zadne problemy...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz