RAID

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Úterý Únor 23 17:09:33 CET 1999

On Tue, 23 Feb 1999, Michal Krause wrote:

> A jaka je asi cenova relace techto radicu (pripadne kdo je dovazi)?
>
> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                       /\

V soucasne dobe take zjistujeme informace okolo HW RAIDoveho reseni na
Linuxu a velmi zajimave vypadaji:

Mylex AccelRAID 250, Ultra2 SCSI, i960 66Mhz, jednokanal - cca 25k Kc,
Mylex ExtremeRAID 1100, Ultra2 SCSI, StrongArm 233 Mhz, 2/3 kanal, 32/64bit
  PCI - cca 100k Kc.

V CR tusim treba na http://www.servodata.cz/
Drivery (zatim beta) jsou na http://www.dandelion.com/Linux/

Nemate o nich nekdo nejake zpravy, nebo je uz nekdo snad zkousel? Jsou
nejake zname problemy s Mylex radici (stabilita, omezeni, hot-swap) ?

Diky

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>