vymeny HDD

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Únor 23 17:22:52 CET 1999

On Tue, 23 Feb 1999, Robert Vojta wrote:

>   co to hlavne udela kdyz na ksandu zapojim dalsi disk? mozna to cele
> spadne a mozna to bude pracovat, ale aby nahodou kompl "neshorel"? ja toto
> budu zkouset se starym HDD, ale bojim se od MB, abych nemusel kupovat
> novej

Mel by to prezit. Jednou jsem to vyzkousel nouzove, kdyz byl zaheslovanej
BIOS, boot sekvence byla C,A a ja jsem potreboval nabootovat z diskety, ale
aby tam byl i HD. Tak jsem proste pockal, az ho nadetekuje, pak jsem mu
vytah ksandu, on zacal bootovat z diskety, kdyz se objevilo "Starting
MSDOS...", tak jsem dal pausu, vratil jsem tam ksandu a stisknul Enter a -
voila!
Ale neberte to prosim jako zarucene. Proste s trochou stesti je to
hardwarove OK.

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
network administrator/spravce site
          ICQ#: 24079192