Can't allocate DMA buffer

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Únor 23 17:22:43 CET 1999

Tom Mazouch <mazouch na ica.cz> wrote:
 : Dobry den fsem,
 :   uz jsem tenhle dotaz do konfery psal, ale nejaxe nikdo neozval...
 : Nechal jsem se pred casem zlakat cenama pameti a pozvedl jsem domaci
 : linuxovou masinu z 16 na 48MB. Od te doby se zacaly objevovat problemy
 : se zvukem ($subj). Moje vysvetleni (spravne???) je, ze dolnich 16MB RAM

Ano. DMA musi pouzivat dolnych 16 MB

 : se zaplaca a pak pri prehravani na /dev/dsp nastane potiz. Co s tim?
 : Existuje nejaky lepsi reseni nez
 : p=malloc(hafo_moc);
 : for(i=0;i<hafo_moc;p[i++]=neco);
 : Mam zkusit jiny ovladac? Mam SB64AWE, kdyz zkusim ALSA, pomuzu si?
 : Docela mi tato "vlastnost" kazi naladu.

insmod sound dmabuf=1
problem je ze v conf.modules je obvykle alias sound sb, co znemoznuje
pouzit toto riesenie...
OSS (komercny) tymto zda sa netrpi (http://www.opensound.com)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |