PC XT jako X-terminal

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Únor 23 18:10:18 CET 1999

[...]
> ELKS? Tam Xwindow asi (urcite :-)) nepojde...
> Mozno by islo vnc, ale mam pocit ze dosovska verzia je len pre VGA
> A navyse ta rychlost....
> Rozumnejsie je z toho urobit telnet terminal

Myslim si to samy, ale nejsem masochista a mam se moc rad na to, abych
to zkousel a stravil u toho nasledujich pet let se zapornym vysledkem
:-)
BTW: Dokonce i Minix potrebuje IA32 (procesor >=80386) a specialni verzi
sebe sama (Minix-vmd), aby na nem sly X11.

A k telnet terminalu - na Herce mu nepobezi cestina, leda by si ji
nechal vypalit do svaba na karte (a to jen do nekterych - ta moje vubec
EPROM nema)

Dave