vymeny HDD

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Únor 23 19:41:29 CET 1999

Miroslav BENES wrote:

> A co treba takova ZIPka ? Kdyz ji chci namontovat, pouziju /dev/sda4.
> Linux si to sam ohleda, projde si partisnu a primontuje. IMHO i kdyby
> existovala jina ZIPka s jinou geometrii, taky by se to naslo.
On f-disk si s tím taky poradí bez rebootu. Resp. zavolá se na ten
disk nějaké ioctl.
Např SCO UnixWare to řeší tak, že po odmountování svazků na daném
disku se provede příkaz (teď jsem ho zapomněl ) na vypnutí a odpojení
disku (jedná se o příkazy SCSI řadiči) a pak se disk vytáhne, dá se
jinej
a provede se ten samý příkaz s jinýma opšnama a on se ten disk připojí
a když má člověk štěstí, tak se i roztočí a očuchá a může se mountovat.
Já jen nevím, jak se bude tvářit IDE řadič a spřátelené zařízení na
stejném kanále, když mu urvu jeden disk, který byl třeba před tím
master. Pochybuju, že to druhé zařízení poběží.
Co se týče ZIPky, tak to je něco jiného, ale nechce se mi to
rozepisovat.
Příslušné HOWTO to popisuje poměrně podrobně ;-)

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno