Nefunguje lastlog - SOLVED

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Únor 23 21:03:51 CET 1999

Jan Havlicek wrote:

> Pekny den.
>
> Na instalovanem RH 5.2 z muni.cz (neceska verze)  mi nechodi lastlog.
> Prikaz last vypise pouze neco takoveho:
> **       ***6registra                  Thu Jan  1 04:26   still logged
> in
> p1       h05.vse.cz                    Thu Jan  1 01:00   still logged

TTak jsem si napad dodal sam. Zjistil jsem, ze kdyz na ten stroj udelam
telnet vsechno je OK, ale pri SSH je to spatne. POtiz byla v tom, ze
jsem ssh kompiloval, ale na jinem stroji, protoze na tomto neni z bezp.
duvodu gcc. A ten jinej stroj ma nainstalenej Slackware. STahnul jsem
rpm baliky se ssh, nainstalil, smazal lastlog, wtmp, utmp a HUPnul
demony. Ted vsechno chodi jak ma.

Honza

PS: To me nenapadlo, ze se tohle bude lisit.

--