Gated+ANK patche

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Únor 23 22:48:49 CET 1999

On Tue, 23 Feb 1999, Jan Kasprzak wrote:

> Borek Lupomesky wrote:
> :    Podarilo se nekomu prelozit gated 3.5.10 s patchi Alexeje Kuznecova? Ja
> : s tim uz cele dopoledne zapasim a porad nic. Na zahadnem miste se mi
> : vkladaji hlavicky z linux/in.h, ktere pak koliduji s netinet/in.h...
>
> 	Mozna pomuze pouzit libc5-based system. ANK pouziva libc5, co si tak
> matne pamatuju.

   Dost neelegantni reseni, zda se mi. Kazdopadne, zkusil jsem udelat
netinet/in.h coby link na linux/in.h a uz to proslo. Objevily se ale jine
chyby, takze trapeni pokracuje. Budu se tim dale zabyvat zitra.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40012
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========