RAID

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Únor 23 22:59:48 CET 1999

Ahoj!

> Hm, neco jsem o tom uz zaslechl, ale ocekaval bych, ze softwarove reseni
> bude pomalejsi. Nebo se pletu?

Pomalejsi nez co? Pomalejsi nez kdyz si koupis radic ktery bude umet
raid5 v hardwaru? Asi ano. Ale kdyz vezmes stejny penize, koupis si za
ne rychlejsi disky, a pouzijes SW raid, nejspis to vyjde rychlejsi
;-).

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).