Clanek: Nasazeni Linuxu v komercnim prostredi

Ladislav Ulicny ysha na seznam.cz
Úterý Únor 23 22:23:44 CET 1999

Dobry den,

pripravuji do casopisu ITB System (www.ccb.cz)
clanek o nasazeni LINUXu v komercnim prostredi. Jde o casopis urceny predevsim pro manazery, tedy
o nic prilis technickeho :-)

Protoze sam prilis zkusenosti s L. nemam, a pokud ano, tak na uzivatelske urovni (a i to je
vic, nez je mezi redaktory CCB obvykle), hledam
nekoho, kdo by byl ochoten prispet do tohoto
clanku prikladem nasazeni v jeho firme.

Tento clanek by mel byt navodem k zamysleni,
co vsechno muze L. za zlomek ceny M$ produktu
nabidnout, ze to neni az tak slozite, ze to lidi
v Cechach (a na morave a..) pouzivaji, ze jim
to k necemu je, ze jeho lidi v pripade
potreby najdou pomoc na webu, ze usetri, ze vydela, bla bla bla

Prosim vsechny, kdo maji zajem mi prispet,
aby tak ucinili a smerovali postu na moji adresu,
nikoli do konference. Nerad bych rozpoutal flamewar, pokud mi chcete vynadat, cinte tak prosim soukrome. Pokud se nekdo ozve :D,
tak slibuji, ze do konference zaslu souhrnou zpravu.

Prispevatelum nemuzu slibit bohuzel honorar,
ale vydupu pro ne zaslani cisla s clankem a
dopreju jim vedomi, ze mozna prispeli k rozsireni
L. (a kilo jablek kazdemu, kdo se osobne dostavi
do redakce :-)

Za kazdou odpoved dekuji.

S pozdravem

   Ladislav Ulicny
   redaktor edice ITB
   ysha na seznam.cz (mail do ccb docasne nefunguje!)
   CCB s.r.o.
   Okruzni 17, 638 00 Brno
   tel.: 05/4522 2779
   www.ccb.cz