vymeny HDD

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Středa Únor 24 10:11:49 CET 1999

On Tuesday, February 23, 1999 4:46 PM, Robert Vojta
[SMTP:penguin na devil.mendelu.cz] wrote:

>   Zavest modul pro jednu ksandu (prim, secondary) asi nejde, ze?
>   Pokud ne,
> tak si budu asi muset poridit dalsi radic.

To stejne. Oni se totiz disk pod napetim a disk bez napeti na jedny
ksande hadaj. To znamena, ze v okamziku odpojeni napajeni druheho
disku a pred jeho vyndanim bude nepristupny i ten prvni. Me to
dokonce ani nechtelo bootovat, kdyz jsem ten druhy zapomnel zamknout
(pripojit napajeni) a hlasilo to chybu radice.

Arci