ipchains ? trasnproxy? dialup modem...

Q q na startrek.cz
Středa Únor 24 11:58:51 CET 1999

Mam takovej mansi problemek.. Jak resit situaci kdzy mam jeden modem na
callback a druhej kterej je negde na siti do internetu...

priklad:

z domova volam svym modem na jinej modem NEKDE kterej me calbackem
zavola zpet a pripojim se PPPD.

pote mam v ovladani celou unix stanic.. v siti kde je tato stanic ese
nalzena dalsi modem .. kterej je na win.. a potrebuju aby vse smeroval
na  tento poc s win kde jede proxy server . Vyseldek ma bejt chodit WWW
pres ten muj modem z domova. Tim ze si nastavim proxy ...

Kdyby to bylo 2 modemy na jedne masine na kterou je volano tak to neni
problem nastavim si forwardovani a na moji domaci masine si nastavim gw
na volanou stanici ktera se me skonekti druhym modemm do site....

PORADTE JAK TO VYRESIT...