apache - allow,deny

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 24 12:47:45 CET 1999

Dne 24. 2. 1999 Ladislav Kaderjak napsal:

> odkedy som zmenil HostnameLookups na On
> v tran.log-u preklada IP na mena, ale v error.log-u nie
> je to v poriadku ?

Ano

> ak nie, suvisi to s tym, v direktivach allow,deny nemozem zadat mena ?

Nesouvisi, v errorlogu jsou vzdycky ip adresy. Zkusil jsem to a bez problemu
mi to funguje. Pouzil jsem nasledujici konfiguraci v definici virtualu:

<Location /deny>
order deny,allow
deny from all
allow from gts.cz
</Location>

Uz si nepamamatuju, ceho presne jste chtel dosahnout, ale vyse uvedena
konfigurace zajisti, ze pristup je povolen pouze domeny gts.cz.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz