este raz k: MS IE (Win95) -> ppp -> WWW server na Linuxe

sadlon.milan na slsp.sk sadlon.milan na slsp.sk
Středa Únor 24 13:31:21 CET 1999

Zdravim vas znovu.
- problem
> potrebujem
> Na

> okne
> chvili mi

	som stale nevyriesil. Teraz akurat viem, ze to nie je chyba na
strane Win95 (bezproblemov sa prihlasia k riadnemu providerovi)
Ked som prelozil mgetty s podporou AutoPPP, vo /var/log/log_mg.AUTO_PPP mam
na poslednych riadkoch:
	PPP 	waiting for ''RING''
	PPP	timeout in chat script, waiting for 'RING'
	PPP	huh?  Junk on the line?
Neviem, ci je to v poriadku, ale myslim si, ze ano.
Este sa chcem spytat, ci k tomuto potrebujem definovat nieco v routovacej
tabulke. Pripominam, ze server nie je pripojeny do ziadnej siete.

Dakujem za pomoc a trpezlivost.

sadlon.milan na slsp.sk