Diamond Viper v330, xf86free, akcel. server

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Únor 24 15:12:55 CET 1999

Karel Tejnora wrote:

> Dobry den,
>
> v soucasne dobe provozuji xf86free s SVGA serverem, ktery ma podporu Diamond
> Viper v330 - Riva 128, ale bohuzel jen 8dpp. Nevite nekdo kde bych nasel
> server, ktery umi vice nez 8dpp - Metrolink ci tak neco?
>
> Dekuji za kazdou radu,
> S pozdravem,

Tuto kartu provozuji bez problemu jiz pomerne dosti dlouhy - jedina finta
snad
je v tom, ze nepodporuje 24bit hloubku a je treba zadat
DefaultColorDepth 32

Pak mate samozrejme paradni true-color - SVGA xserver ve verzi XFree3.3.3.1
jiz je skutecne temer bez problemu - jen snad 1 fialovy puntik v pravo dole
je mozna trochu neesteticky - ale to je zrejme nejaka drobna vada karty -
jelikoz
na druhem pocitaci s timtez nastaveni se to nedeje - asi nejaky 1 vadny
bitik.

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz