Problem s Apache

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 25 00:21:53 CET 1999

Wed, Feb 24, 1999 ve 07:01:51PM +0000 Martin Kalenda napsal:
|   Mam APACHE 1.3.3 na RedHat Linux-u 5.1 a mam pocit ze apache
| ignoruje obsah souboru access.conf. Nedari se mi totiz rozjet jiny nez
| domovsky adresar. Pokud vytvorim ALIAS /TEST/ s v srm.conf ho uvedu
| tak ho server najde, ale odepre pristup (403), nejsem schopen nastavit
| Apache tak aby ukazal obsah jineho adresare nez domovskeho.
|  Pokousel jsem se i umistit soubor .htaccess do rootu toho dokumentu.
|
| 1. Vytvorim adresar napr /home/test
| 2. dam prava vsem na vse 777 (melo by stacit 755)
| 3. v srm.conf nastavim alias /to funguje, protoze to nehlasi 404/ 3. v
> [...]

mate apache z originalni distribuce nebo jste si jej sam prekladal ?
opravujete ty soubory v /etc/httpd/conf ? je to redhat co se prodava u
cpressu, z ftpka nebo sarah (ze satrapovy knizky) ?

v tom adresari mate index.html ?

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."