Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Čtvrtek Únor 25 01:37:04 CET 1999

On Thu, 25 Feb 1999, Milan Sorm wrote:

>protoze na stanicich to bude tak 90% Windoze (muj odhad). bohuzle ten linux
>je zatim pouzitelny jen na serverech a administrativnich stanicich. uzivatel
>vyzaduje cestinu, word processor, funkcni windozi aplikace, access control
>listy apod. veci, ktere nejsou v linuxu uspokojive vyreseny.

Dobrý večer,

mohu za sebe říci (a řekl bych hrdě), že patřím k deseti procentům a na
svém počítači nemám mrňavý a měkký produkty. Docelamě to hřeje na srdci,
rád jsem totiš výjimečným. (dosemu bootuje do rd-dosu)

Říkám si, že pokud někdo opravdu chce, tak cestinu, word processor,
funkcni windozi aplikace(či jinou funkčí implementaci) , access control
listy (kontrola přístupů?) mezi software pro linux zcela jistě najde.

Mirek

--
http://www.vsb.cz/~p96221
GSM: +420-603-851144