Editace REGISTRU (Re: JOKE: Editor registru pro Linux)

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Čtvrtek Únor 25 05:45:27 CET 1999

Dne Út, 23 únor 1999 jste napsal(a):

[...]
>Tvurce urcite ne. A co spravci systemu ?
>
>Mame tu 2 stroje s linuxem - firewall + www,ftp,mail server. Kdyz se
>v nich chci vrtat, pripojim se pres ssh (i z Win95) a muzu si
>upravovat, co potrebuju. Na vsechny soubory (vc. konfiguracnich) se
>dostanu.

Nemel jsem na mysli (ale to jsem mozna nepochopil puvodni prispevek)
kryptochovani WinXX, ale to, ze je presne definovano (a dodrzuje se to) kde je
ulozena konfigurace.

Me jako obcasneho spravce sveho domaciho systemu muze trefit slak kdyz mam
hledat nejaky zasunuty konfiguracni soubor. Naposledy me takhle vytrestal
qmail, ktery pouziva dosti extremni pocet kratkych souboru, takze "obcasny
spravce" od posledni upravy zapomene k cemu je ktery z nich dobry.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)
Linux is good for me