tetexcs-cestina

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Únor 25 07:20:00 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999 banicek na hotmail.com wrote:

> Mam  RH 5.2. a nainstaloval jsem nasledujici baliky:
> tetex-afm-0.9cs-7
> tetex-dvilj-0.9cs-7
> tetex-xdvi-0.9cs-7
> tetex-dvips-0.9cs-7
> tetex-0.9cs-7
> tetex-latex-0.9cs-7
> prekladam  dokument bakal.tex prikazem latex bakal.tex, prip. cslatex
> bakal.tex.
> po spusteni xdvi nejsou videt zadne ceske znaky, po prevodu do PS se nic
> nezmeni.

	No, já jsem po instalaci texu z Debianu instaloval ještě
balíky csfontsdeb_0.4_all.deb, cslatexdeb_1.0_i386.deb,
csplaindeb_0.8_i386.deb. Řekl bych, že pro RH bude existovat něco
podobného. Z výpisu logu to vypadá, jako by se nepoužívaly české
fonty, ale originální. Kdybyste ale vubec neměl instalované nic z
CSTeXu, pak by asi nefungoval příkaz cslatex.

					Martin Mašín

Mgr. Martin Masin
Institute of Physics AV CR
Cukrovarnicka 10