Chyba při modprobe sb.o na ALS100

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Únor 25 08:24:35 CET 1999

Ahojte,
již delší dobu se bezvýsledně snažím rozjet PnP ISA zvukovou kartu Arowana s
čipem ALS100. Včera jsem zkoušel sndconfig z RedHat 5.2-cz (jádro 2.0.36-3).
Tento čip jsem tam nenašel, tak jsem zkoušel různé podobné (včetně ALS007 a SB
Pro, se kterým je kompatibilní). Co se mi stalo:
Nejdřív sndconfig nahlásil, že není zapojena žádná PnP karta a zeptal se na typ
karty.
Při volbě AdLib v pohodě sndconfig zkončil, ale při výstupu z čehokoli nebylo
nic slyšet.
U 8.bitového SB a u SB Pro sice sndconfig vše nakonfiguroval, ale při testu
nebylo nic slyšet.
U ALS007 mi sb nahlásil:"symbol for parametr mpu_irq not found".

V DOSu jede vše v pohodě s tímto nastavením (všechno je default od výrobce):

SB - IO 220, IRQ 5, DMA 1,5
MPU 401- IO 330, IRQ9
AdLib enable
CDROM i Gameport disable.