Parametry pro 3c905B

Pavel Verner pavel.verner na upce.cz
Čtvrtek Únor 25 08:57:37 CET 1999

Zdravim vsechny ucastniky konference,

nakonfiguroval jsem tiskovy, DHCP a file server (DX4/100, 64MB RAM, 6GB
pevny disk western) pro klienty s win98. Pouzivam Sambu verze 2.0.0 a
distribuci RedHat 5.1. Server jsem pripojil pres ethernet switch, ktery
ma dva porty na 100Mb/s a osm na 10Mb/s. Pouzivam sitovou kartu 3com
3c905B (ovladac jsem zkompiloval jako modul) a narazil jsem na
nasledujici problemy.
   Karte nemohu predat parametry, aby pracovala ve full-duplexu a na
100Mb/s. Tvrdosijne si drzi implicitni nastaveni half-duplex a 10BaseT
(tento udaj dava programek vortex-diag). Soubor
/usr/src/linux/documentation/networking/vortex.txt obsahuje informaci o
predani parametru jen pro nektere karty Vortex, ne vsak pro Cyclone
3c905B.
Abych si pomohl, udelal jsem harakiri a nastavil kartu pod win98.
Vsechno pak funguje az na jednu potiz, ktera zrejme ale nesouvisi s
kartou samotnou. Z klienta win98 mohu na server zapisovat rychlosti
zhruba 2-3MB/s, cist vsak pouze rychl. asi 160kB/s. Cteni mezi
jednotlivymi klienty probiha normalne, potiz je pouze pri cteni klienta
ze serveru.

Pokud mate nekdo zkusenosti s timhle problemem, prosim poradte

Dekuji

Pavel Verner