Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 25 10:57:11 CET 1999

Thu, Feb 25, 1999 ve 10:49:51AM +0100 Michal Kaspar napsal:

| No zrovna tohle neni u Windows (aspon 98) tak jednoznacny. Vcera jsem
| videl navod na rozchozeni cestiny pokud jste ji nezadali pri instalaci a
| je to IMHO komplikovanejsi nez pocestit jakoukoli distribuci Linuxu.

jasne, jenze kolik lidi si pri instalaci neszvoli cestinu ? czdyt to by byli
blazni.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."