Linux 2.2.2 - poznamky

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Únor 25 11:23:42 CET 1999

> Abych predesel dalsi debate o problemech s novymi jadry, preposilam dva
> maily od A. Coxe z linux-kernel. Pokud chcete 2.2.2 mit, sledujte jeho
> stranku i Linuse, protoze "code clean-up" pokracuje.
>
> http://www.linux.org.uk/diary/
> http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.2/
> http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/testing/
>
> Samozrejme mirrory najdete i na sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS a jinde.
Mám takový začátečnický dotaz: jak se ty patche mají aplikovat?

Vytvořil jsem link na /usr/src/linux-2.2.2 linux.vanilla
a v /usr/src spustil patch -p0 < patch-2.2.2-ac1
Do této chvíle jsem si myslel, že pokračuji správně.
Potom jsem chtěl aplikovat druhý, ale psalo to něco jako,
že už bylo je to nějak změněno, tak jsem zkusil aplikovat rovnou
druhý (tj. bez prvního) patch proběhl bez chybových hlášek,
překlad nějak selhal (okolo ide-cd.o).

Mohl by mi někdo naznačit, jak na to? Nebo doporučit
místo s nějakými informacemi (jak zabudovat AC patche)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe