Linux + PHP + MySQL

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Čtvrtek Únor 25 12:53:09 CET 1999

On Thu, 25 Feb 1999, Jan Havlicek wrote:

> Asi nejjednoodussi postup je... nainstalovat a rozchodit MySQL.
> Lhostejno jestli ze zdrojaku nebo binarek.
>
> POte stahnout apache-1.3.atd.tgz a php-3.x.atd.tgz rozpakovat tar zvxf
> *.tgz.
> cd php-3.atd... less INSTALL a postupovat podle navodu zde uvedeneho.
> podle mych zkusenosti staci copy+paste prislusnych prikazu a upravit
> konkretni verze, tak aby ty cila v parametrech byly spravne, pripadne
> zmenit prefix, pokud nechcete mist server root v /www
>
> Tento postup mi pro MySQL prosel vzdy bez problemu, je tam uveden prave
> [...]

jeste bych doplnil ze u binarek mySQL (aspon u tech co jsem mel ja) nejsou
potrebne hlavickove soubory pro preklad Apache a PHP. Je treba ne nekde
stahnout.

Jirka

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

Tel:019/791 22 90, mailto:scat na penguin.cz, http://www.penguin.cz/~scat