Linux 2.2.2 - poznamky

Čtvrtek Únor 25 14:00:12 CET 1999

Uz jsem to do konference posilal mockrat, tak znovu :-)

- vsechny pre-patche jsou k verzi posledniho oficialniho jadra
- nejsou aditivni, tj. staci aplikovat posledni (!!!)
- je vhodne si schovavat soubor linux/.config, ktery obsahuje
  konfiguraci (kdo ma porad vsechno nastavovat znova, ze...)
  make oldconfig se pak vyptava jen na nove volby

cd /usr/src
cp linux/.config config-zaloha
rm -rf linux*
bzip2 -dc linux-2.2.2.tar.bz2 | tar xvf -
zcat patch-2.2.2-ac3.bz2 | patch -p0 -s
cp config-zaloha linux/.config
cd linux
make oldconfig
make menuconfig                               [drobne opravy]
mv /lib/modules/X.X.X /lib/modules/X.X.X.old  [ozalohujeme moduly]
make dep clean bzImage modules modules_install
cp arch/i386/boot/bzImage /boot/bzImage.new
editovat /etc/lilo.conf
lilo -v

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution