PGP a pine x xc-mail

Petr Kyzlink kyzlink na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 25 14:18:20 CET 1999

  Dobry den,

diky vasim dobrym radam jsem zprovoznil PGP pod pinem, take pod xc-mailem
slo vsechno velmi rychle, protoze ten jiz obsahuje podporu primo v sobe. V
pinem jsem vec resil pomoci skriptiku kterej jako display-filter pine
vyvola. Problem vsak je ve vzajemne nekompatibilite, protoze pine
kryptovany dopis pojima primo jako text v tele dopisu, kdezto xc-mail ho
pripojuje jako octet-straem apliccation. Nevite nekdo, jak precist pinem
dopisy kodovane pod xc-mailem a naopak? Mame pine 3.96 a pgp 2.6.3

Diky

Petr KYZLINK
kat. mat. FEL CVUT