Vzdalena X-console ?

Jan Derfinak ja na demax.sk
Čtvrtek Únor 25 14:47:37 CET 1999

On Thu, 25 Feb 1999, Jan Jirmasek wrote:

> Ahoj,
>
>   mel jsem takovy napad a chtel jsem se zeptat, jestli je to mozne a
> paklize ano, jak:
>
>   linuxovy server A - jsou na nem pusteny Xy
>
>   prijdu k jine linuxove masine a chtel bych pokracovat v praci, kterou
> jsem v Xech zacal na linuxovem serveru A a predstavoval bych si, ze bych
> se nejak autorizoval u toho serveru a na obrazovce bych mel presne totez,
> co bych mel, kdybych sedel primo u linuxoveho serveru. Jako ze bych
> prevzal kontrolu nad tou puvodni seanci a kdyby sedel clovek u linuxoveho
> [...]

To umoznuje (okrem ineho) balik vnc. Session si spustis na virtualnom
display (okno aplikacie vncviewer), po zatvoreni okna, session zostava bezat
a je mozne obnovit si ju z ineho stroja na ktorom bezi vncviewer alebo jeho
javovska nahrada. Myslim, ze sa da nastavit aby session bola viditelna z
viacerych aplikacii vncviewer. (Na jednouzivatelskych systemoch ako W95 a NT
je taketo chovanie defaultne. Ak pristupujem z ineho stroja k session
spustenej na takomto systeme, uzivatel za konzolov vidi ako pohybujem mysou,
stlacam tlacitka atd.)

				jano

--
----- I can't get no satisfaction -----