Linux 2.2.2 - poznamky

Čtvrtek Únor 25 15:32:36 CET 1999

Pavel Lisy (pali na tmapy.cz) wrote:
: > Abych predesel dalsi debate o problemech s novymi jadry, preposilam dva
: > maily od A. Coxe z linux-kernel. Pokud chcete 2.2.2 mit, sledujte jeho
: > stranku i Linuse, protoze "code clean-up" pokracuje.
: >
: > http://www.linux.org.uk/diary/
: > http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.2/
: > http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/testing/
: >
: > Samozrejme mirrory najdete i na sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS a jinde.
: Mám takový začátečnický dotaz: jak se ty patche mají aplikovat?
:
: Vytvořil jsem link na /usr/src/linux-2.2.2 linux.vanilla
: a v /usr/src spustil patch -p0 < patch-2.2.2-ac1
: Do této chvíle jsem si myslel, že pokračuji správně.

Ano, to je spravna moznost. Nebo tak jak to delam ja:
cd /usr/src/linux; patch -p1 < ../patch-2.2.2-ac1

: Potom jsem chtěl aplikovat druhý, ale psalo to něco jako,
: že už bylo je to nějak změněno, tak jsem zkusil aplikovat rovnou
: druhý (tj. bez prvního) patch proběhl bez chybových hlášek,

Vsechny patche jsou proti cistemu jadru. Takze 2.2.1-ac7 se patchuje
jen jednou, ne sedmkrat.

: překlad nějak selhal (okolo ide-cd.o).

Chybicka se vloudi... Pouzijte ac3, tam uz cdcko funguje. :)

Leos Bitto