Routovani mezi 2-mi eth ?

jan.hreho na st.sk jan.hreho na st.sk
Čtvrtek Únor 25 20:25:06 CET 1999

Vazeni pratele..

resim problem asi tohoto razu:
mam 2 podsite, 192.168.1.x a 192.168.2.x bezicich na W95 a TCP/IP.
mezi nimi je postaven server s Linuxem (interbase) a 2mi ethernet
kartami.
Bohuzel jsem v tomto systemu pouhy zacatecnik a bohuzel ani kniha mi
na tuto eventualitu nedala odpoved.
otazky:
1. lze tuto konfiguraci nastavit tak, aby se ostatni videli ?
2. pokud ano, jak ?

Bud ako uz bolo spomenute nakonfigurovat WINS na Linuxe, alebo je este
jedna moznost.V adresari WINDOWS je potrebne vytvorit subor lmhosts kde
sa zadavaju klienti y inych sieti, koli tomu aby ich bolo vidno medzi
okolitimi pocitacmi. Format suboru popisuje subor Lmhost.sam. Jedina
nevyhoda toho je, ze kazdy  pocitac musite zadat osobitne. A na kazdom
PC. V praci nam to chodi bez problemov aj cez viac routrov.

							Jan HREHO