prihlasovani pres PAP + logovani

Čtvrtek Únor 25 21:27:01 CET 1999

On Thu, 25 Feb 1999, Dusan Sys wrote:

> Mam maly problem s logovanim uzivatelu. Na server se mi uzivatele prihlasuji
> modemem s overovanim pres PAP, ale v LASTu mam pouze uzivatele jako a_ppp.
> Nevim jak do logu dostat prava jmena uzivatelu ..

s pamifikovanym ppp (vase asi pamifikovane nebude, protoze pamifikovana
verze nic sama do wtmp nepise) treba pomoci vhodneho pam modulu (na druhou
stranu ovsem jediny takovy modul je ten, co jsem udelal ja, ale ktery
jeste neni vhodny pro verejnost)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"