Problem s instalaci RH 5.2

VS stan na krnov.cesnet.cz
Čtvrtek Únor 25 21:52:20 CET 1999

Zdravim,

potrebuji nejak poradit. Uz jsem nekolikrat RH 5.2 instaloval ze sveho
vypaleneho CD, ale ted jsem bez naroku. Tedy co to dela:
Mam bootovaci disketu, ze ktere nabootuji (funguje i autoboot z CD), ale
pokud zvolim instalaci z CD, tak mi napise, ze na CD neni RedHat...,
pokud zvolim jinou moznost, chce to samozrejme supplemental disketu
(kterych uz jsem udelal asi 5), ale nenamontuje mi ji.
CD je v mechanice citelne, protoze jsem nakopiroval bez problemu jeho
obsah na HDD, dokonce jsem zkousel jeste dalsi dve mechaniky (overene),
ale nepomohlo to.
Nesetkal jste se nekdo prosim s podobnym problemem? Uz si fakt nevim
rady.

Diky

V.S.