modem callback ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Únor 26 01:28:35 CET 1999

Omlouvam se, pokud je to FAQ, ale zatim jsem nic nenasel -

Zkousel nekdo implemetovat dial-up server (nejlepe ppp) tak, aby po
kontaktu zpetne volal vas a pak teprve otevrel spojeni ?
Jde o to aby platila hovor strana na niz je modem pripojen (typicky v
praci) a ne tam odkud volam (treba u znamych na navsteve ;-)

Tj zavolam na server - napr se ozve nejaky login - tomu dam svoje nejake
heslo a telefonni cislo kam ma volat. On potvrdi a zavesi. Vzapeti me vola
a ja jsem na prijmu, on navaze spojeni se mnou ale dal uz mam obousmerny
kanal a muzu vesele browsit.

Prosim o co nejpolopatistictejsi popis jak to zreaizovat
Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *