Problem s route a ipfwadm

jan.hreho na st.sk jan.hreho na st.sk
Pátek Únor 26 09:13:55 CET 1999

Zdravim.
Mam PC s dvoma sietovymi kartami na ktorom skusam linux (2.0.33) ako
firewall.
ifcfg-eth0
DEVICE=eth0
IPADR=196.1.1.9
NETMASK=255.255.255.0
NETWORK=196.1.1.0
BROADCAST=196.1.1.255
ONBOOT=yes

ifcfg-eth1
DEVICE=eth1
IPADR=195.146.158.227
NETMASK=255.255.255.224
NETWORK=195.146.158.224
BROADCAST=195.146.158.255
ONBOOT=yes

Eth karty mi rozpozna korektne, pingnut sa z nich viem na ine PC.
Problem je v tom, ze ked si dam vypisat obsah routovacej tabulky
prikazom route vypise iba zahlavie routovacej tabulky a dalej sa nic
nedeje. Ak ale zmenim NETWORK na 195.146.158.0 prikaz route funguje.

Podobny problem mam aj z ipfwadm, kedy zadam predavacie pravidla, ale
vypisat ich nevypise.

To co popisujem vyssie mi vsetko fungovalo, az do doby kedy ma prestalo
bavit vypisovat po kazdom restarte prikazy ipfwadm a dal som to vsetko
do jedneho suboru, ktory som spustal z rc.local. Vsetko som potom vrati
do povodneho stavu, ale chyba sa neodstranila.

Vie mi niekto poradit v com moye byt problem ?

								Jan
HREHO