CHyba ifconfig-u ?

Pátek Únor 26 11:54:28 CET 1999

jan.hreho na st.sk wrote:
: Mam eth kartu SMC-ultra. Pri bootovani mi ju system zdetekuje spravne na
: adr=0x300 a irq=10, ale pri vypise ifconfigu mi vypise adr=0x310. Karta
: ale normalne funguje. Je to "kozmeticka" chyba ifconfigu alebo mam za
: tym vidiet nieco ine a hladat pricinu?

Ja mam SMC WD8013 a dela mi presne to same. Studiem zdrojaku jsem prisel
na to ze u kazde sitove karty se uchovava jeji nastaveni adresy a irq,
ale ciste jen pro vnitrni vyuziti driveru. To, ze prikaz ifconfig tuto
adresu a irq vytahne a ukaze, asi neni uplne v poradku.

Jinak ta moje karta karta konkretne pouziva IO adresy 0x300-0x31F a do
prislusne datove struktury driver zapise 0x310. Tuto adresu pak pouziva
pro zapis na jednotlive portu zpusobem "adresa+neco", takze kdyby se to
prepsalo aby ty "neco" byly o 0x10 vic, tak by se zakladni adresa mohla
snizit na 0x300. Ale Donald Becker to napsal tak jak to napsal, asi k tomu
mel duvod.

Shrnuti: je to pouze kosmeticka chyba.

Leos Bitto