Hmm.. Trying to use unallocated swap

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Pátek Únor 26 14:25:22 CET 1999

To jsem zase já.
	Situace se serverem měla rychlou dohru (dnes, krátce po odeslání

- zablokování přístupu (kernel) k DocumentRoot jednoho virt. web serveru
- všechny procesy, které chtěly přistupovat k danému adresáři (včetně
ls) se zasekly s příznakem D (uninterruptible  sleep - nešly killnout),
počet httpd stoupl na nastavených 150 a load na hodně přes 100; server
měl ale stále velmi rychlou odezvu a nad zbytkem FS pracoval výborně
(takže nefungoval pouze jeden virt. server a sendmail, kvůli vysokému
load odmítal spojení)

- protože jsem si neuměl jinak poradit, shodil jsem ho do single user
módu - jenže na konzoli mě přivítal nápis "IRQ DEADLOCK DETECTED BY CPU
0" a už jsem s ním nehnul jinak, než tlačítkem reset

- protože podle fsck byly na root fs závažnější chyby, musel jsem fsck
spustit ručně, ale poté se server rozjel; mám dojem, že na fs, kde se
vyskytuje výše zmíněný adresář, žádné zvláštní chyby nebyly

	A nyní se ptám na váš názor: "Je vina ve starém jádře s ne úplně
vybroušeným SMP (2.0.35pre1 + patch na 3c59x) nebo odchází hardware?"
Server je dvouprocesorový HP LH II.
--
Ing. Michal Zejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.			tel.: +420 168 64-5418