OZNAMENI: pruzkum operacnich systemu internetovych serveru

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pátek Únor 26 14:37:57 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Milan Sorm wrote:

> pro sekretarku je vhodnou volbou to, co maji vsichni okolo a o cem existuji
> knizky. tudiz Word.

Pisal som, ze je to prakticky odskusane. Zvladla to bez knizky, uplne
samozrejme. Ak sekretarka potrebuje pre svoju pracu s Wordom studovat
knizky, to su minusove body pre Word. Obchodnici vo firme sa dokonca naucili
kreslit v applixe (co ja doteraz neviem, pravda ani som sa nesnazil). To
vsetko bez knizky, ktora sice existuje, ale kto by ju cital?

> ve windows je resitelne rovnez vse, co v linuxu. ale jde o cas. proto i
> tento argument je k nicemu.

nesuhlasim.
Napriklad som nedavno robil router s port forwardingom na web nachadzajuci
sa v intranete, maskaradu a velmi detailne nastavenie firewallu.
Ako by som to robil v MS Win a kolko by ma to stalo netusim.
Alebo riesenie firmy, kde bezi jeden silny SMP stroj a k nemu je
pripojenych 10 terminalov na baze linuxu (486-ky, 5 textovych a 1 graficka
konzola na kazdom). Vdaka tomuto rieseniu nemusim obehavat zamestnancov s
instalacnym CD Windowsu, lebo zamestnanci sa na terminaly nemozu vobec
prihlasit (namaju tam konta, hlasia sa priamo na server) a teda tie su
bezudrzbove.
Ale to su len dva priklady. Keby tu zacali pisat vsetci systemaci projekty,
ktore riesia a nedaju sa riesit v MS Win, mohly by sme zriadit novy list len
pre tuto temu.

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----