Diamond A50 graf. problem na X 3.3.3.1-1

Martin Kalenda mkalenda na email.cz
Sobota Únor 27 01:18:52 CET 1999

Dobry den,
> Dobry den vsem,
> mam takovy problem s RH 5.1.
> stahnul sjem a instaloval novou verzi X 3.3.3.1-1
> vsechno podle RH stranek.
> Xconfigurator me prestal jet a po druhe obrazovce tam kde se vybiraji
> karty me skonci a hlasi " Segmentation fault (core dumped)"
to se mi stava na Cirrus Logic GD 5420 - upne stejne ... poumuze
restart .. alespon mne (ale tusim ye to neni reseni ktere hledate)
> tak sem to nastavil xf86configem. Ale po spusteni startx me sice jede X

> v pohode, ale ne obrazovce je cerno a sem tam ikona a kus okna. Jinak
> jejich cinost je v poradku, takze se domnivam ze to bude XF86_SVGA
 Stejna situace u mne je problem v tom ze karta nastavena pomoci
detekce v Xconfiguratoru nejde a halsi toto. pokud to X vnutim rucne
tak slapou jak maji ..

					martin