Problem s Apache 2

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Únor 27 00:42:07 CET 1999

Sat, Feb 27, 1999 ve 12:18:52AM +0000 Martin Kalenda napsal:
| Zdravim diky za odpovedi
| >
| je to originalni, tedz jiz zkopilovane a je to z te knihy od CPRESSu
| ale apache bzlo fungl nove RPM z www.redhat.com

|  samozrejmne ...

sakra, vzdyt jste mi vymazal, o cem to vlastne bylo. kdo si to ma pamatovat.
matne si vzpominam, ze neco s konfiguraci, ale uz nevim co. nastinte to
prosim jeste jednou.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."