Samba tisk problem (was: Re: LPRng problem)

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Sobota Únor 27 18:04:20 CET 1999

Daniel Prynych wrote:

> Tisknete pres Sambu nebo na pocitaci (vzdelenem mate treba PC-NFS)
> nebo je to Linux, jiny Unix.
>
> Dan

Mozna bych to mel trosku popsat. Z jineho serveru dostanu pozadavek na tisk na
nejakou tiskarnu,
pricemz data jsou uz pro tisk "predzvykana", cili na JetDirectech krasne funguje
raw.
Problem mam s PC, na kterych bezi kWokna a je k nim pripojena nejaka tiskarna
(vetsinou inkoust,
ale jsou i jehlice). Pokousim se tisknout tak, ze volam filtr smbprint. Jenze
zatim se mi
opravdu, ale opravdu nepodarilo dosahnout zadneho pozitivniho vysledku.
Stav je takovy, ze nemam zadne chybove hlasky, nicmene na tiskarne nic nevyleze
:(((((
Man stranky a dokumentaci jsem projel tam i zpatky a porad nist.
A aby to nebylo az tak nezajimave, tak prisel prikaz z vedeni, ze tiskove servery
se maji
do pulky brezna prevest pod Linux ( vysledek testu NT versus Linux).

    Melkor

PS: Sorry za zpozdene reakce, ale minuly tyden jsem stravil na skoleni a pristi
tyden to same :((((