Debianovske balicky

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Sobota Únor 27 16:03:17 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999, Petr Stanek wrote:

> dpkg-source -x mysql_3.21.31.dsc
> cd mysql_3.21.31
> pridat parametr prekladu

Taky asi neni od veci tady udelat dch -v a pozmenit verzi na neco
jako 3.21.31-x.mojevlastni.1.

> debian/rules binary

Nejsem zas az takovy expert, ale jako posledni krok bych doporucoval spis
prikaz build, protoze ten automaticky zajisti pouziti fakeroot (coz je
naprosto sqela vec, protoze pak neni zapotrebi vyrabet balik pod rootem)
a taky vyrobi nove zdrojaky (to lze pripadne zakazat nejakym -b?, ale
pak je zase potreba explicitne pridat -rfakeroot).

> Ale nejak to nejede skonci to na hlasce.
> pkg-source: error: syntax error in source control file

Napadaji mne dve mozne priciny: bud je .dsc spatne downloadovane, nebo je
vase verze dpkg-source nejaka moc stara.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"