Je LINUX fakt stabilny?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Únor 27 18:49:47 CET 1999

> [...]
> spojazdnim zvukovku (AWE 64), tak to po niekolkych minutach padne.
> Cas je stale rozdielny. To by ale nebol az taky problem, pretoze
> moze byt hardwareovy.
>   Ma nastavene KDM na prihlasovanie a normalne sa prihlasi.
> Pracuje v KDE, vsetko vpohode. Ked sa ale chce odhlasit, tak
> stlaci ten krizik na zhodenie KDE a vtedy cely Linux stuhne.
> Tusim nefunguje ani siet, aj ked tam siet nieje.
> Ale klavesnica je urcite mimo (NumLock nereaguje).
> Ked ho ale shadzujem z TTY1 cez CTRL+ALT+DEL,
> tak prebehne restart vpohode. Este spomeniem, ze to ma
Měl jsem podobné problémy s novějšími (koupené tak koncem roku, některé i o pár měsíců
dříve) kartami S3 (trio i virge)
Po chvíli (max 1-2 hodiny) práce, se linux spolehlivě dostal do stavu
totálního vytuhnutí, pomohl jen reset tlačítkem, připojit se např.
telnetem nebylo možné, myš ani trojhmaty ctrl-alt-del nebo ctrl-alt-backspace
nefungovaly.

Staré S3 (ty co používají X server S3 nebo S3V) fungují úplně bezproblémově.
Nemáte někdo podobné zkušenosti

Pavel

PS. Vše na RH 5.2 s FXree 3.3.3

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe