Je LINUX fakt stabilny?

Jan ONDREJ ondrejj na salstar.shadow.sk
Neděle Únor 28 13:38:44 CET 1999

> [...]
>    >> tak prebehne restart vpohode. Este spomeniem, ze to ma
>    >> videokartu S3 Trio 64.
>    Pavel> Měl jsem podobné problémy s novějšími (koupené tak koncem roku, některé i o pár měsíců
>    Pavel> dříve) kartami S3 (trio i virge)
>    Pavel> Po chvíli (max 1-2 hodiny) práce, se linux spolehlivě dostal do stavu
>    Pavel> totálního vytuhnutí, pomohl jen reset tlačítkem, připojit se např.
>    Pavel> telnetem nebylo možné, myš ani trojhmaty ctrl-alt-del nebo ctrl-alt-backspace
>    Pavel> nefungovaly.
>Problém to neřeší, ale reaguje systém alespoň na SAK ?

Pokiaľ som dobre pochopil SAK, tak je to v Magic Key pre 2.1.X+
kernely. Ale toto som všetko písal pre 2.0.X.
Inak ako tak pozerám, moj 2.2.2-ac3 akosi SAK ani nemá. :(
Má ale všetko ostatné.

Inak ak neide NumLock a ostatné, tak to zrejme znamená,
že neide ani MagicKey. :(

>    Pavel> Staré S3 (ty co používají X server S3 nebo S3V) fungují úplně
>    Pavle> bezproblémově.
Hmm, to by som tiež netvrdil. Jedna z nich je totižto
S3 Trio 64 2MB RAM. Takže je to riadne stará S3. :-)

Žeby bol chybný nový xserver?

		Čau.
					SAL