posahana ROUTE tabulka

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Neděle Únor 28 18:48:49 CET 1999

On Sun, 28 Feb 1999, Marek Palansky wrote:

> Chcel by som sa spytat na odstranenie zaznamu z routovaciej tabulky v linux redhate 5.1....
> pouzivam staticke smerovanie.
>
> moja route tabulka vyzera takto:
>
> Kernel IP routing table
> Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use Iface
> 192.168.12.0    *               255.255.255.0   U     0      0        0 eth0
> 192.168.12.0    *               255.255.255.0   U     0      0        0 eth0
> 127.0.0.0       *               255.0.0.0       U     0      0        0 lo

> [...]

A nenainstaloval jste si nahodou novy kernel rady 2.2? Ten totiz pridava
route pro lokalni sit do routovaci tabulky automaticky po zadani zarizeni
prikazem ifconfig.

Domnivam se, ze RH 5.1 jeste neni "2.2 kernel ready", takze budete muset
ze startovacich skriptu vyhodit nyni nadbytecne pridavani route pro
lokalni sit. Zkuste hledat v /etc/rc.d/init.d/network a
/etc/sysconfig/network-scripts/. Mozna by pomoci upgrade baliku
init-scripts na nejnovejsi versi z RH 5.2, ktery jiz je na 2.2 kernely
pripraven.

(mc)
--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/