Problem s forwardem X11 pres SSH

Martin Kavalec xkavm04 na sorry.vse.cz
Neděle Únor 28 19:15:22 CET 1999

Robert Nyvrt wrote:

> Dobry den,
> chtel bych z domaciho pocitace pouzivat nejaky X-aplikace ze skoly
> (konkretne Mathematicu), ale je to hrozne pomaly. Chtel bych edy pouzite
> SSH a kompresi dat. Problem je, ze na ten skolni server se SSHnout nemuzu
> (proste proto, ze tam nebezi sshd). Napadlo me tedy SSHnout se na pocitac
> v praci (rekneme abc.tourist.cz) a na skolnim compu dat
> Co s tim?

Taky jsem to kdysi zkousel a nepovedlo se mi to. Jestli trvate na tom
ssh,
zkuste pouzit jsete volbu -v, treba to vypise nejakou hlasku.

Ja jsem to nakonec resil pouzitim dxpc (Differential X Protocol
Compression).
(lze stahnout napr.
z ftp://sunsite.mff.cuni.cz/X11/Utilities/dxpc-3.7.0.tar.bz2
je u toho dobre README) Bude vsak potreba spustit to i na tom skolnim
serveru (asi to tam nebude instalovano, takze podminku bude kompilator)

Taky lze pouzit LBX (Low Bandwidth X)  -- avsak Xserver musi mit LBX
extension
(v RH5.2 ji Xserverey maji) a na tom skolnim serveru by musel byt
program
lbxproxy (dal viz. man lbxproxy).

Zdravim
Martin