Lze nainstalova linux na XT 331 (640 K Ram)

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Únor 28 20:38:15 CET 1999

Ahoj!

> No nejspis tak ze sdili IRQ s tim modemem ne :))) Nejspis IRQ=3.

Tak to jsem zkousel jako prvni. Nebylo tomu tak. a) byl napropojkovany
na jinou adresu a b) jsem zkusil strcit tam kus papiru...

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).