Problemy s jadrem 2.2.2

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Neděle Únor 28 20:26:22 CET 1999

Zdravim vsechny!

    Pokusel jsem se provest prechod k jadru 2.2.2 (z 2.0.36) na
pocitaci i486, 32MB RAM a distribuci slackware 3.2
(jiz hodne pomenenou), ale nedopadlo to podle mych predstav.
    Nejvetsim problemem je PPP protokol. Pokus o spojeni vzdy
skonci vznikem core souboru. (linka zustane zvednuta, IP dostanu
pridelenu, ale sit je nedostupna)
    Pomoci gdb jsem zjistil ze core byl vygenerovan prikazem
/sbin/modprobe -s -k ppp-compress-21
a program byl ukoncen se signalem 11, segmentation fault.
Dost dlouho jsem si s tim hral, ale uz nevim jak dal. Setkal se
s tim nekdo?
    Taky mne prekvapilo, ze kdyz konfiguruji zvukovou kartu
a ovladac chci mit jako modul, tak nemohu nastavit parametry,
tak jako tomu bylo u jader 2.0.x. Proc to tak je?

                Za odpovedi predem dekuji

                                         Miroslav Lednicky.

|          Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin              |
|          e-mail:   lednicky na spszl.zln.cz                                |
|                    Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz                   |
|            FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org                              |
|             WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky                    |