KDE a cestina

Milos Prudek prudek na sol.cz
Neděle Leden 3 16:15:30 CET 1999

Uz jsem zkusil vsechno :-(

mam nainstalovane vsechny RPMka z /local/localization, KDE mi zobrazuje
ceske znaky spravne, ale klavsnice nejede. Zkousim ji v keditu. Po
prepnuti scrolllockem nefunguji horni ciselne klavesy, mrtva klavesa
funguje pro dlouhe aeiou, dokonce i pro y, ale kdyz zkusim pismena s
hacky, tak se napise stejne pismeno bez hacku (crz...)

Da se pouzit nejaky nastroj, abych vedel kde je chyba, krome "startx
>/tmp.out 2>&1 ?

/etc/sysconfig/i18n:
LANG=cz
LINGUAS=CZ
LC_ALL=cs_CZ
SYSFONT=lat2-16
SYSTERM=linux-lat

/etc/sysconfig/keyboard:
KEYTABLE="/usr/lib/kbd/keytables/cz-lat2.map"

promenne pro forceIM jsou nastavene v /etc/profile.d/kde.sh:
KDEDIR="/opt/kde"
PATH="/opt/kde/bin:$PATH"
LANG="cs"
LC_CTYPE="cs_CZ"
XLIB_FORCE_I18N="2"

Dokonce jsem zkusil prehodit poradi fontu v XF86Config, aby ISO8859-2
byly nahore.

Zkusil jsem zakomentovat a zase obnovit vsechny xkb prikazy z XF86Config
(samozrejme krome XkbKeymap "xfree86(us_cz_qwertz)".

startx vypisuje
System: '/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -m
us_cz_qwertz -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:"
-emp "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server"
keymap /xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'
pak se objevi hlasky o Strartu XBackgroung atd, pid, a dalsi chyby
(nevim jestli souvisi s cestinou):

Could not read /tmp/kfm-cache-500/index.txt
QObject::connect: no such slot KfmGui::slothelp()

--
Milos Prudek