Upresneni faze "installfest" v ramci Linuxove seboty

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Pondělí Leden 4 11:50:48 CET 1999

> From: Lukas Horalek <lin na ester.economia.cz>
> Subject: Re: pozvanka na Linuxove setkani

> A zde bych si dovolil poloziti par elementarnich otazek. Nekterym budou
> Toz me otazky, hlavne ku poradatelum:
>
> 1) Jaka je "instalacni penetrace"? Lidsteji receno, kolik tam tak byva
> lidu se svym pocitacem v podpazi a jaka je sance, ze (ne)uslysim "plno, uz
> se na vas nedostane?" :)

Pokud napisete na mou soukromou adresu olsak na math.feld.cvut.cz
Vase HW pozadavky, budu s Vami pocitat a byla by moje ostuda, kdybych pak
musel rici, ze uz je plno. Par jedincu mi uz sve HW pozadavky napsalo a ja
jsem je zaregistroval.

> 2) Preci se zeptam, i kdyz predpokladam, ze zde bude odpoved kladna - u
> ruznych distribuci bude, predpokladam, k dispozici system s nejnovejsimi
> upgrady, updaty a bezpecnostnimi zaplatami (o tu bezpecnost jde predevsim,
> ze ano...), nebo to snad (a to se nedomnivam) bude pouze zasunovani
> oficielnich (v pripade RH5.2 jiz nekolik mesicu starych) CD do pocitacu
> "instalovanichtivych"..?

Pocitam, ze po dohode s kolegy z Brna nataham k nam do skolnich
serveru aktualni "image" jednotlivych distribuci, takze by instalace mohla
probihat jen po lokalnich linkach. Take predpokladam, ze bude rychle
pristupny (po TEN34) Brnensky server i sunsite.mff.cuni.cz, takze kdyby
bylo neco potreba navic, nemel by byt problem. Konecne ucast prislibili
Linuxovi odbornici i z Brna, kteri jiz s jednim Installfestem maji
zkusenosti.

> 3) Kolik % sveho (firemniho, tedy) pocitace musim s sebou dotahnouti. Musi
> to byt vsechno vcetne klavesnice, monitoru a el. kabelu, nebo naopak bude
> na miste tolik techniky, ze mi staci pouze prinest v kapse HDD?

To zalezi na vyvoji v case. Ja na nasi katedre nemohu otevrit zadny
novejsi PC, do nehoz by sly bezproblemove strcit dnesni vysokokapacitni
EIDE disky (s SCSI UW disky by asi nebyl problem, ale ty lidi vetsinou
nenosi). Proto jsem "pro jistotu" tuto moznost neinzeroval. Chystam se ale
sejit s Danem Ohensorgem, ktery tuto moznost asi na sve katedre mit bude.
Podle toho casem upravim nabidku na WWW strance
http://math.feld.cvut.cz/olsak/instlinux.html.

Samozrejme kabely, klavesnice, hlodavce, televize a sitove karty pro
pripojeni na ISA slot nebo do PCMCIA mit budeme. Jejich pocet prizpusobime
zajmu, ktery monitoruji na sve osobni adrese.

Petr Olsak