check algoritm: ICO a rodne cislo

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Leden 4 13:15:44 CET 1999

>  od r. 1953 tusim,
> ale tak jedno dve RC z tisice kontrolou neproleze.
> V softwaru na tohle nezapomente!

Mala perlicka : Jeden znamy delal spravce site na uradu prace v
nejmenovanem okresnim meste. Kolik meli zaznamu v DB nevim presne,
ale bylo tam :

15 rc "neplatnych"
2* dvojice identickych
1* trojice identickych !!

A to delalo nejvetsi neplechu !!

P.S. Druha perlicka :
Setkal jsem se SW (personalistika), ktery kontroloval mj. jedinecnost
rc u deti od jednech rodicu. Asi chteli zabranit, aby nekdo omylem
nezadal stejne dite 2x.
Bohuzel ale konroloval jen prvnich 6 mist = datum narozeni. Rodice s
dvojcaty meli tak trochu problemy, nez se to opravilo.

Bylo to na vojne a autori byli vojaci z povolani. Co dodat ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s