ifconfig & ovladac pro Baycom modem

Vaclav Svoboda svoboda na skoda.cz
Pondělí Leden 4 16:27:42 CET 1999

Hezke odpoledne,
pro pripojeni site packet radia pouzivam baycom modem. Pote co jsem
upgradoval z RH-4.2 na RH-5.2 nefunguje prikaz ifconfig na device baycom
modemu. Standardni jadro 2.0.36-7 jsem prekompiloval s podporou vseho
potrebneho.

modprobe baycom ...
ifconfig bc0 hw ax25 OK1IVS-11
 v poradku, ale:

ifconfig bc0 44.177.134.43 netmask 255.0.0.0
SIOCSIFFLAGS: Permission denied

to same vypise i
ifconfig bc0 up.

Je divne, ze po rebootu to v nekolika malo pripadech proslo. Podobne se to
chova s jadrem 2.1.130. Zkusil jsem vymenit i net-tools 1.46,
1.33.rose....

U soundmodemu (pres zvukovku) a eth0 se tento problem neprojevil.
Resil jste nekdo podobny problem?

Trochu Off-Topic HAM poznamka k soundmodemu fsk 1200:
 s YAESU FT-50R to posloucha OK
 s KENWOOD TH-22E to posloucha pouze nektere kratke pakety
a to presto, ze vystupni uroven signalu z prijimace je stejna a Kenwood
pracuje dobre s Baycom modemem na teze rychlosti. Zajimalo by me v cem je
problem.

Diky za kazdou radu.
Zdravi

--